Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Ann-Sofie - 14 maj 2008 14:29

Här visar jag några tappra försök med proMakerpennor och Mcp-tekniken.

Det blir ju lite mera liv på motiven.det kanske syns lite dåligt, men jag ska ju öva mera. 

Av Ann-Sofie - 14 maj 2008 14:28

Nu har jag gjort ett kort till.

Den här gången är det en fotbollsintresserad kille som ska få det.

Jag surffade runt på gratissidorna och hittade en bild på en fotboll som jag skrev ut på min fotoskrivare på ett papper som är grått. Jag såg att jag har för lite med dekorationer så det blev ett enkelt kort.



Av Ann-Sofie - 14 maj 2008 11:56

Idag har det snöat lite här det blev vit i träden, men det är ju tur att man inte bor i Åre för där hörde jag av grannen att det hade kommit över 1 dm med snö.

Så jag ska inte klaga mera.Värmen kanske kommer tillslut för att stanna.

Tur att vi då har en altan som vi kan sitta på med imfravärme och en mysfilt. Sen har vi ju hammocken att ligga och mysa i , Oliwia har oxså en egen.'Våran altan är så stor att när vi skall ha fest så rymmer det ungefär en 20 pers, som vi brukar vara ibland när det är surströmmingstider för då gör det inget att det luktar eller regnar.













Den lilla hammocken är Oliwias

Ovido - Quiz & Flashcards