Alla inlägg den 27 april 2008

Av Ann-Sofie - 27 april 2008 14:07

Här kommer det en bild på vad jag fick av stinaD. Bara bra grejor 2 promakerpennor (nu har jag bara 26 st de är så härliga att måla med har ju inte provat något annat ännu)och så var det svart filtband. Tack igen

Av Ann-Sofie - 27 april 2008 14:02

Jag har gjort två kort ett födelsedagskort tll Oliwia och ett Tack kort till våran brevbärare för hon är så snäll och tar med sig alla mina paket med scrapgrejor.

Av Ann-Sofie - 27 april 2008 13:52

Igår var vi på kalas Oliwia mitt barnbarn har fyllt 3 år, hon är nu stora damen och då skall hon så klart ha en ny cykel och tur att farmor finns ( barnbarn skall skämmas bort det är bara så ) och så har jag gjort ett kort till henne oxså.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards