Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Ann-Sofie - 21 oktober 2008 08:34

Jag Tackar Er Alla som har varit in och lämmnat en kommenter, den värmer och jag börjar få ett bättre självförtroende ,känner att det går bättre och bättre.


Nu skall jag visa två nya julkort som jag har gjort.

Jag Tackar CarinaW för hennes tomtar på rad,hur gulliga som helst.



De har fått sitta på rad på ett band i allmogestil som jag har köpt en gång för länge sen,tyckte den passade bra.


 




Nu kommer ett kort som jag har fått jobbat ganska mycket med det var mycket piller med att måla stämpeln har kört med både PMpennor och MCP-pennor stämpeln har jag köpt i Brunkullans butik  det står Paintbox Poppets by Christine Haworth "Flicka med gäss" lite ovanlig som julstämpel men jag tycker den passar



 


 



Kram på Er Alla 


Av Ann-Sofie - 21 oktober 2008 08:11

Jag är med i några swappar här kommer två kort som jag har skickat till två födelsedagswappar.

Det här kortet skickades till Cina99 på Svensk scrapbooking



Det blev riktigt rosa med små halvpärlor i pärlemor och stämpeln är en ljuvlig ängel från skogstokiga.



Det andra kort gjorde jag till Nina på Creaforum


Det gick i brunt med en Sara Kay stämpel och pärlfloss




Jag återkommer med två kort till senare


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards